رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قیمت شله و حلیم در ماه رمضان در مشهد مشخص شد | افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها

  • کد خبر: ۱۵۶۰۶۷
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
قیمت شله و حلیم در ماه رمضان در مشهد مشخص شد | افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها
رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: قیمت شله و حلیم در ماه رمضان کیلویی ۸۰ و ۷۵ هزار تومان خواهد بود.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، حسن امیریان در گفت‌و با شهرآرانیوز در خصوص قیمت شله، حلیم و کباب کوبیده در ماه رمضان اظهار کرد: شله درجه یک، کیلویی ۸۰ هزار تومان و حلیم درجه یک، کیلویی ۷۵ هزار تومان است. قیمت کباب کوبیده نیز از آذر ماه ۱۴۰۱ با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت گوشت ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حالیکه قیمت گوشت ۱۰۰ درصد افزایش داشته، قیمت حلیم و شله فقط ۲۰ درصد رشد داشته است. به محض اینکه نرخ گوشت گران شد، نتوانستیم قیمت شله و حلیم را افزایش دهیم. نرخ واقعی شله و حلیم پس از ماه رمضان با توجه به افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی و افزایش حقوق کارگران نیز ممکن است تغییر کند.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: در حال حاضر حلیم در تهران کیلویی ۱۰۰ هزار تومان است، در حالیکه در تهران و مشهد از یک گوشت استفاده می‌شود، اما متاسفانه در مشهد فقط با افزایش ۲۰ درصدی نرخ شله و حلیم موافقت کردند.

امیریان در خصوص ساعت فعالیت رستوران‌داران در ماه رمضان تصریح کرد: با توجه به اینکه با حجم بالایی از ورود زائران روبرو هستیم، از فرماندار مشهد تقاضا کردیم تا در اطراف حرم رضوی در حد چند ساعت رستوران‌داران به صورت غذای بیرون‌بر فعالیت داشته باشند که علی رغم تلاش‌های فرماندار مشهد با این تصمیم موافقت نشد. در حال حاضر ساعت کار رستوران‌داران از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت بیرون‌بر است و پس از اذان مغرب سرو غذا در سالن رستوران تا هنگام سحر بلامانع است.

وی تصریح کرد: از زائران تقاضا دارم برای سلامت خود از اماکنی غذا تهیه کنند که پروانه کسب صنف در دید آنان باشد. ۱۴ بازرس در اطراف حرم و ۲۰ ماشین بازرسی نیز به صورت گشتی در مشهد فعالیت خواهند داشت تا بر فعالیت رستوران‌داران به صورت کیفی نظارت داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->